»Sama sreča je, da še vedno veliko ljudi vidi potencial v delu na šoli.«
»Če nimamo sistemske omejitve uporabe pametnih naprav v šolah, učitelje postavljamo v nehvaležno vlogo šerifov.«
»Če nimamo sistemske omejitve uporabe pametnih naprav v šolah, učitelje postavljamo v nehvaležno vlogo šerifov.«
»Glede na naše podatke imamo v osnovnih šolah sistemiziranih delovnih mest učiteljev nekaj čez 19.000, medtem ko imamo pomanjkanja nekaj čez 700 učiteljev.«
»Ampak mi mislimo, da to vendarle ni naloga vodstva šol in učiteljev, da so naše naloge zapisane v zakonu o osnovni šoli in jih tudi odlično izvajamo.«
»Razmere so težje kot v zdravstvu, moramo se zavedati, da v šolah ni čakalnih vrst, otroci so v razredu vsak dan, potrebujejo učitelja.«
»Ampak če nimamo sistemskega predpisa oziroma zakona, ki to natančno in jasno določa, so ravnatelji in učitelji prisiljeni postati šerifi na šolah.«
»Ampak če nimamo sistemskega predpisa oziroma zakona, ki to natančno in jasno določa, so ravnatelji in učitelji prisiljeni postati šerifi na šolah.«
»Zagotovo si bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
»Zagotovo se bodo ravnatelji pomagali z drugimi učitelji, ki jih imajo v šoli, tudi s tistimi, ki so izvajali interesne dejavnosti, in z drugimi strokovnimi delavci.«
»Ni mogoče zanikati, da oboje navedeno posledično znižuje raven kakovosti vzgojno-izobraževalnega in drugega dela, če pa k temu dodamo še aktualno napoved Zavoda RS za zaposlovanje, da bo v Sloveniji srednjeročno tudi sicer primanjkovalo strokovnjakov za vzgojo in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, učiteljev razrednega pouka, predmetnih učiteljev v osnovni šoli, učiteljev v srednjih šolah in vzgojiteljev v dijaških domovih, kuharjev in dietnih kuharjev, je očitno, da je nujno ukrepati takoj.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju